Ständigt söndag

Varför går man hela veckan och längtar till något som känns som att det är över på knappt en dag??
Ahja, nu är det i vilket fall söndag och jag har precis kramat om och sagt hejdå lite lagom lipigt till Johanna som åker till Boston i morgon. Men vi ses ju igen. Ska verkligen försöka ta mig över för att hälsa på henne, hade vart awsome! Sen är de ju som bakant bara nu typ 4, näee knappt de, tre små löjliga dagar tills jag får sällskap av Fredrik! :D
I helgen har jag iallafall träffat Kati och käkat och drog på bio en sväng innan det var dags för lite jobb. Sen idag var det dålig shopping på Jersey Garden, sushi på vårat favorit ställe och sen sitta och lipa lite lagom till Pretty Woman.

I veckan ska jag ta tag i mig själv och städa rummet.
Här är en video på mig och Elin när vi fjanta på hennes rum. Inte för att den är kul. Bara för den ger mig bra vibbar, och jag behöver bra vibbar nu när Johanna åker.

La köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0