Knaprar piller

Jag har bihåleinflammation. Så idag är jag ledig och ligger just nu i min mjuka säng med chips, toblerone, cola och kikar på en film om en transexuell man som har en son som har blivigt kär i sin pappa som är den transexuella, för att han vet inte att de är hans far och fadern vet inte att hans son är gay som honom... Spännande.
Fått köpt massa dyr medicin och gått till läkaren för andra gången detta året. Jag är redigt glad att jag täcknade extra försäkring. Känns skönt att bara kunna ilgga och slappa också och inte behöva flänga runt med ungarna. Igår var vedervärdigt. Mådde skit men tvingade mig att jobba för jag hade gett mig fan på att inte vara sjuk en enda dag detta året och bara vägra inse att jag är sjuk. Fick tillslut inse att om jag vill bli bätter tills nästa vecka när jag och bror drar iväg så får jag nog erkänna mig besegrad.
Ungarna leker rövare där uppe och här ligger jag och myser för mig själv. Eller ah, hostar och snorar mellan varven så kanske inte så jätte mysigt, men ändå. Senare kommer Johanna för att nattgästa eftersom hon inte har ett hem för tillfället. Nu står de mellan två olika familjer tydligen, antingen i connecticut eller boston. Så hur de än blir så verkar vårat lilla tremannaband splittras snarare än vad vi tänkt.

 


ahja, nu har jag tjattrat färdigt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0