En massa skit

Tycker inte om de.
Vart lipig de senaste känner jag. Orka med sånt. Men de händer massa saker runt mig utan att jag kan påverka någonting. Och om jag inte själv kan va med och peta med mitt finger i skiten så känner jag mig bara värdelös.
Vill ju kunna hjälpa till på nått sätt. Och när de väl händer saker som jag hade kunnat påverka så försvinner mitt huvud istället och vägrar fungera tills jag sitter i skiten och kommer på: hoppsan, de kanske var/är så smart.

6 Dagar. Tills kära broder Fred är här. Då ska jag städa, och tvätta och dona och göra de hemtrevligt tills han är här. Oh herre gästanes (ska de stavas så?) va kul det ska bli!
Idag har det inte vartit mycket jobb alls för min värdmamma är världens mest underbaraste. Ska hämta upp kidzen typ om en halvtimme eller något sånt, vet inte riktigt. Och sen så blir de lite dusch och kanske lite middag och sen är jag ledig. Ikväll verkar de bli chillning med Kati som får gästa ers sjukhet. Går fortfarande på mediciner så får väl bara bita ihop och sen så ska jag ut och flänga när broder Fred är här. Yeeeeeeey!!!!!

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0