Your rhinestone eyes are like factories far away




Hej hej hemskt mycket hej!
Just nu sitter jag bara och chillar i köket medans jag väntar på att de små liven där uppe ska somna in. Jobbat nu ikväll, var även ute och åt middag med kidzen, sushi två dagar i rad, inte fel inte fel. Tvingade även iväg mig själv till gymet så känner mig lite halv duktig ska erkännas. Asså helt ärligt, vart tog september och oktober vägen egentligen?? Dessa månader är som två minnesluckor i mitt huvud, och de värsta är att jag inte ens varit i närheten av alkoholhaltiga drycker på väldans länge så det kan inte ens skyllas på de. Börjar kanske bli gammal men kan verkligen inte förstå att de är mitten av november nu.
Jag har tänkt... Och jag vet ju att jag kommer behöva läsa matte b för att överhuvudtaget lyckas komma in på någon högskoleutbildning. Men saken är den att jag vill verkligen inte komma hem och alla andra har saker att göra och där kommer jag tillbaka på ruta 1 igen, så funderar på Norge ganska starkt just nu i några månaders tid bara, för att tjäna ihop sig en kosing och sen kunna leva riktigt gött under sommaren och sen till nästa höst börja plugga något.. Har ju verkligen inte kommit på vad jag vill plugga till. Jätte kul för er att veta, verkligen.
Men ah. Detta kanske jag mest skriver för mig själv så att jag ska få ordning på saker i mitt lilla huvud.
Jag och Denise har ju iallafall pratat tidigare på Norge och jag känner mig mer pepp nu än tidigare och jag var pepp tidigare också. Härliga glada norrmän hade vart roligt!
Nu funderar jag på att som vanligt "unna" mig något från en av de två snacks garderobrena. Varm choklad denna afton låter inte helt fel. Hoppas Sanna ska svänga förbi en snabbis också och kanske en skypedejt med goaste Johanna att kvällen kan bjuda på.
Jajajajjajaja. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0