Julkänsla!

Det ska börjas i tid! Åh tjena om jag inte gått och fått massa christmas spirit!Jag tror att de drog igång nånstanns då min bror kom över med massa julmust. Har gått och druckigt dagarna i ända för de finns inget godare eller juligare än julmust! Och ätit klementin på de. Ohhh dott!
Anyway..... Igår var jag och Elin på Ikea och Jersey Garden för att äta lite svenska köttbullar och julshoppa. Känner mig faktiskt duktig för har redan fått köpt julklappar till tre av mina kära familjemedlemar. Måste verkligen börja i tid då jag iår har rekordmånga att köpa till :|Tomtefar var där och lyssnade på barnens julklapps önskningar, för pengar då såklart. Sånt här händer ju bara i usa. Hade de vart hemma i kära Svedahla så hade ta mig tusan tomtefar lyssnat utan att ta betalt, och han hade till och med låtsats vara intresserad!
Anyhow...
Detta är min snygga julklapp, Anna du får ett sneak peak bara för att jag blev så glad av att slå in paket igår! Satt uppe till klockan halv 1 och fixa och dona. Pyssel är så kul. Och jag är en stor tönt.

 

 



Nog för idag. Puss

 


Kommentarer
Postat av: densi

jag har också börjat köpa julklappar och det är sååå mys! att slå in paketen är verkligen kul det med :) fint paket du hade gjort ju! snart ses vi igen sötnos, puss!

2010-11-16 @ 14:08:00
Postat av: andrea

nu vill jag jag också slå in pakeeeet! men måste köpa röd lack, som jag har till att slå in paket. puss på er!

2010-11-16 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0