Babies <3

Försöker mentalt tänka tanken: 4a veckor kvar snart. På tisdag.
Kan verkligen inte förstå att det är allt jag har kvar här. Och 10 dagar med broder gick upp i rök kändes de som. Det går så fort. Och Therse den nya au pairen kommer hit nästa torsdag. På måndag är hon i landet. På torsdag hämtar vi upp henne. Så som vi gjorde med mig. Tänker tillbaka och de känns helt sjukt att det snart redan är ett år sen det var jag som stog där. Med packade väskor, förväntansfull och nervös. Och nu är det snart redan slut.
Hur ska jag kunna lämna de två mest underbara barnen i världen bakom mig? Det går ju verkligen inte.
Idag busade vi runt på Chucky Cheese och de var full rulle med massa barn och stoj. Nu sitter jag och väntar på att en tjej som heter Sanna ska bli klar på sitt cluster meeting så att vi kan hooka en sväng.
Riley fyllde även år i veckan. Så fruktansvärt söt är hon och hon blev jätte glad över min present vilket gjorde mig jätte glad. Finns inget bättre än när nån verkligen blir lycklig av nått man lyckats åstakomma.
Efter thanksgiving kommer de bli julklapps inköp till alla nära och kära!! Kul kul kul!



Puss

Kommentarer
Postat av: densi

de är SÅ söta :) du hade verkligen bra hand med dem gumman, du är grym!

2010-11-16 @ 14:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0