3-1-1=1

En etta.
Det är jag just nu. Jaa jag vet att jag är bra och allt men nej, jag menar inte som i nr 1 jag är bäst.
Jag är ensam, Elin har avslutat sin sista dag nu också och ensam kvar står jag. Men inte allt för länge som tur är då jag kommer att återförenas med mina tjejer till helgen. Läääängtar!
Känner mig lite nere och depp ikväll, men inget som inte kan gå över. Tycker bara att jag alltid ska bara stå och vara snäll och folk bara tar allt för givet. Tar mig för givet. Varför måste jag vara sån mes? Lite rätt till privatliv tycker jag att jag har, som att ha en egen telefon när man delar allt annat. Jag har ju inte åkt än.
Ahja, igår var jag lycklig, jag och kära Tessan tog oss in till city, hamnade i kyrkan lite häpet på första advents mässa. Man heter ju trots allt Maria Theresia i mellan namn av en anledning. Hoppas min biktstolsmamma är stolt nu!
Efter det blev det att gå in och drömma mig bort i alla juveler på Tiffany's! Herre vad de glittra från alla håll och kanter. Vackert var de. Om man ändå hade en rik dude. Om man ändå hade en dude överhuvud taget som orka med en..
Sen blev det central park, kan aldrig få nog av världens mysigaste park. Bara strosa runt, helt sjukt mysigt, och helt sjukt gratis! Nämde jag förresten att jag fick köpt ett smycke på Tiffany's? I did. Hoppas de dimper ner i posten snaaaart!
Vad mer? Jo, madam tussaud, 4D bio bjöd dagen på. Helt okej en söndag. =)



En mycket lycklig jag på Tiffany's

Therese hitta och hängde ett tag med ett nåra av hennes nära polers..

Det gjorde även jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0