Ett litet onödigt inlägg jag bjur på!

Yo, sitter i sängen och ska nana snart.
Idag är det fredag/lördag! Dock kommer jag att jobba i morgon på kvällen vilket kanske inte är så party, men jaja. Har haft ont i hals och öron de senaste så de är nog lika bra att ta det lugnt en helg.
Idag drog jag Elin och Sofie till Fridays och käkade och följde upp med Alice in Wonderland som kördes i 3D.
Speciell, manuset kanske inte var det tätaste men det är alltid kul att se nya tekniker, och som kära lilla Elin sa; Det är roligt med en film med så mycket färger!
Och som alltid är Johnny D grym. Om man kan vara charmig med orange lockigt hår, blåskugga under ögonen och gröna linser till så har man fan lyckats. Helt klart.
I morgon ska jag och Elin försöka ta oss in till NY en snabbis för att shoppa. Är dock skeptisk nu till att vi kommer att hinna om jag vill vara tillbaka till kl kvart i 7.. Hm,. Ja, vi får se hur vi löser detta...
Bilden för övrigt är från förra lördagen och jag älskar min 7$ klänning.
Sofie fyller år idag också. Grattis på henne!

Nej, nu ska jag sova.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh jätte fin klänning :D

2010-03-07 @ 18:32:15
URL: http://somnaaldrignykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0