All I want

Söndags ångesten har tagit sig krypandes in. Elin Elin Elin. Bränt mina pengar. Åhh men jag har ju tyck så synd om mig själv som inte kunnat "unnat" mig saker på evigheter. Tycker fan jag inte gjort annat än att spara sparat sparat blöö. Ibland måste man. Men nu är de inte kul asså. Nästa lön kommer gå åt till att köpa en till reseväska antagligen, julklappar. Och det kommer vara de. Usch.
Vad faaan hände med min amerikanare som skulle komma och fria till mig i mitten av året och ge mig ett greencard, ett strandhus i CA och en lägenhet på manhattan?
Jävla as dök aldrig upp.
Neeeej, nu ska jag sluta klaga. Nöja mig med soppa och vatten i veckan och kolla på alla fina saker jag köpt istället. Om jag ber mina syskon att ge fan i att köpa mig julklappar iår kanske jag kan komma undan....? Vem försöker jag lura, dem är för snälla och köpte mig saker förra året fast jag då med hade brist på pengar. Men om vi säger såhär, om ni nu måste ge mig nått, ge mig pengar. Om en vecka sitter jag här och kommer att ha väskorna nästan färdigpackade. Eller ah, de är ju två/en och en halv dag tills jag åker hem, men nästan. Och sen när jag väl är hemma ska jag ut och fira att jag är i ett land där man kan lagligt dricka och köpa alkohol utan att fuska med legg. Wihow!
En till grej också... Som jag är så trött på med mig själv. Det är att jag tänker hela tiden, jag ska gö de, jag ska gö de... Men det blir liksom aldrig av. Ingenting blir av. Tänkte sätta mig och göra upp en seriös plan för min ekonomi och kanske sitta och skicka mer cvn. Men jag har ingen ork för de är ändå ingen som anställer mig. Och hur kan jag göra en pengaplan när jag inte har nåra pengar att leka med? ÅhÅHÅHåÅHhååhåh.


Over n out typ.

Kommentarer
Postat av: Leo

Cheer up princess :>

2010-12-06 @ 21:06:49
Postat av: Leo

Cheer up princess :>

2010-12-06 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0