tokigt värre

Glögg kan nog vara nått av de goaste jag vet. Okej, jag har väldigt mycket i matväg som jag diggar men glögg är gott asså. Jag, Therese och Mathilda hade en liten julfika, med svensk choklad, gifflar, lussebullar och glögg. Och lyssnade på julmusik.
Jag är så irriterad på mig själv, jag skulle ge mig ut igen och köpa julklappar. Två till saker till mig själv. Åhhh. Sluta va så egoist människa. Sen kommer jag och gnäller att jag inte har pengar kvar till julklappar. Dumjävel är ja.

Tänkte sno bilder från Therese men hon sussar nog så tar de en annan dag och lägger ut, de blir en jäffligt snygg bild på oss när vi laga mat istället. Titta och njuuuut.

Over n' out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0