Tillbaka till soffan

Lite smått deja vu just nu när jag ligger här på soffan och har (försökt) rensa ut rumet så gott som möjligt och göra plats för Tessan. Det gick snabbare än va jag trott. Känns så sjukt skumt att det redan är ett år sen snart som jag kom. Samtidigt känns de så länge sen och som att det är från en helt annan tid men och andra sidan så känner jag inte att jag vart här sååå jätte länge. Samtidit som de gör de... Does it make any sence?
Jag förstår mig själv iallafall inte.
Igår var jag skum i hela kroppen och jag vet inte riktigt vad min kropp vill mig just nu, i morses vakna jag av huvudverk, täpta bihålor igen och kände mig febrig. Så jag har knarkat panodill och bihålsmedicin. Blir gött dåsig i huvudet dock, höll på att sömna till i bilen förut och på starbucks. Idag fick jag träffa Johanna igen och hennes trevliga kompisar! Igår så tog jag och Therese oss till summit trots att jag mådde bajspåse för att sitta och halvfrysa, glo på en stackars tjej med drickproblem som raggla runt på starbucks och övermycket folk i 1 timma och 20 minuter för ingenting. Johanna kom aldrig. Alla tåg vart inställda från city. Så fick dra hem igen med en feting väska och känna mig allmänt depp att jag inte fått träffa henne. Men idag gjorde jag ett andra försök och mötte även upp Matilda. Jätte trevlig kväll, och ohh så dott att få kramas igen!
Vi firar hanukkah här borta och herre va lycklig jag blev när jag öppnar mitt paket och får av min värdssötaste värdmammut en ipod touch med inristat i bak en söt liten text till mig.
We love you and will miss you.
Synd att jag var sjuk oh kände mig unken för kunde inte riktigt få fram kände jag, hur lycklig hon gjorde mig.
Jag var i förra veckan och köpte mitt kära halsband också från Tiffany's, tror jag sa de, de anlände som tur var idag! Så snabbt gick de och i rätt händer hamna de och allt blablabla. Livet leker.
Jag är så glad att Tessan är här, de är så skönt på många sätt att ha nån att umgås och jobba ihop med, även om de kan kännas intensivt att bo, umgås och jobba ihop i nästan 4a veckor. Det hade ju kunnat gå så himmla fel menar jag med två tjejer som aldrig tidigare träffats men det känns faktiskt så himmla bra.
Sen att Therese inte känner att hon behöver lära mig att äta flingor är bara ett plus! Hööö höö ;)
Puss på de!

Kommentarer
Postat av: Therese

Äta flingor? :P

2010-12-03 @ 15:13:28
URL: http://aupairtherese.blogg.se/
Postat av: densi

vad underbart fin present du fick, det var verkligen det sötaste jag hört på länge! gulligt av dem :) hoppas du mår lite bättre nu, men krya på dig annars <3 puss

2010-12-04 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0