Ohhh maan

Börjar känna lite smått nervositet. Jag åker i morgon och jag vet inte om all packning kommer sluta väl. Dock har jag ju 4a timmar i morgon också att deala med det.
Sen så trodde goaste Höglinden att det var i morgon hon skulle hämta mig. Men det var de inteeee. I morgon far jag så detta blir mitt sista inlägg från staterna.
Har fart lite hit och dit de senaste och donat med allt och inget. Känns som att jag går i en dvala och kan inte tänka mig själv hemma i Norra Björke igen.
Lite ångest lipning har vält upp då och då. Sista dagen i New York med Therese och Kristna var hel mys. Soho, shopping, god mat, time square och hel mysiga tjejer.
Har suttit och hetsat mig igenom ett eget litet projekt till familjen som hejdå present gjorde jag en scrapbook med bilder från året. Efter ca 6 timmar av att hetsa mig igenom blad och dålig fantasi fick jag ihop en liten bok och jag är nöjd och glad att den blev gjord i tid och hoppas familjen uppskattar mitt verk.
Nu är väskorna packade, i stort sett allt iallafall, kanske lite kvar. Båda väger ca 20 kg så de känns bra med 3 kilos marginaler på vardera!
Snälla goa Therese har hjälpt med lite allt möjligt och jag förstår inte riktigt hur jag hade fått ihop tiden med jobb och fixerier om inte hon hade varit här. Fick coola Beatles glas också som jag stått och kikat på från Target. Spelar ingen roll vad de är men dem som ger mig nått som har med Beatles att göra är en riktigt bra person. Tack Therese för tre härliga veckor!
Kommer sakna så mycket och så många.



Jag och Tessan i Soho!

Jag och Kristina

Jag och min goa värdmammut! <3

Jag, Matilda och Sanna!

Jag och mys ungen Alexis!


Blogg.se är sugigt och låter mig inte komentera som jag vill under bilderna. En bild är på mig och Riley x2 sen är det goa steff som gjorde sin egna choklad tårta till mig och hade strösslat mitt namn på den. Jag, Lisa och Kate, och en bild på alla tjejorna.

Nej, nu ska jag nog vanka runt här i rummet och fundera lite om de är nått mer jag behöver fundera på. Jo, ladda svenska mobilen. Shit pommes. Jag far nu. Skriver när jag är på andra sidan.

I catch you on the flipside


Kommentarer
Postat av: Therese

Vi saknar dig med, redan! <3

2010-12-15 @ 02:34:15
URL: http://aupairtherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0