Nu blir det officielt

Denna bloggen kommer att gå i graven när jag väl kommit hem igen. Kanske kommer att skriva ett sista inlägg för att ni ska förstå att jag överlevt resan hem.
Jag är så dålig på dett amed bloggeri och ah. Ah. Så ah.
3 dagar kvar. Idag har jag och Therese gått upp i anständig tid och ska ta oss in till NYC en sista gång, ah för mig då. Tänkte bara strosa runt och göra mig av med de sista pengarna jag har för de är ingen ide att ta hem skiten då de bara kommer bli värt hälften. En till resväska har jag fått köpt och den behövdes vill ja lova.
Så på min köpa lista står avskedspresent till värfamiljen och en julklapp till min bror. Then I'm all set!
I morgon kommer de komma över lite folk och vi ska ha hejdå middag för mig här på eftermiddagen.
Jag känner mig faktiskt lite mer redo nu.
Jag saknar min mamma och pappa och mina syskon nått så sjukt just nu! Underbart ska det bli att kunna fira denna julen ihop. Var heltskumt även om förra var trevlig men jul är till för att ha sin familj runt sig.

Först tyckte jag att han var värdelös men jag tror jag hittat charmen i denna dude.

Over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0