6 dar

Torr i hela ansiktet är jag just nu. Svir gör de också. Jag har så inte förberett mig på vintern och nu börjar de kännas i händer och ansikte. Kan bara tänkta hur torr och läskigt jag kommer bli när ja kommer hem till Sverige igen. Mitt "rum" är en ända jävla röra och jag tror jag gått och blivigt förlamnings handikappad. Shit vilket skumt ord. Var tvungen att googla de. Såhär känns min hud förövrigt. Anteckna typ.
Jag känner att tiden rinner ur mina händer och jag vet inte vart jag ska börja ta tag i saker, jag vet inte ens vad som behöver göras. Jag känner mig så handikappad bara. Är så lat, har jag gått in i någon slags koma ?
Fick en stöt i magen igår när jag kom på att Elin och Johanna satt på planet hem. Just då, satt dem högt upp åt helvete i luften. Snart jag.
Idag ska jag ge mig ut och köpa julklappar en stund på förmidagen. Sen ikväll blir det att fira Kristina som fyller år.

Oj, nu låg mitt inlägg på is i typ 6 timmar, ni ser ju.. Det händer inte mycket här inte. Jag fick köpt en ansiktskräm till mig själv och mys tofflor, och en present till broder Henrik. En till dig och två till mig. ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0