I morgon om 2 månader är det julafton!

Trött och seg fredag än så länge. Tänkte hoppa in i duschen snart tror jag, måste gå ut med taxen först. Ska till Heidi sen och hålla henne sällskap nu när hon har tagit sitt körkort och måste sitta nykter för hon har lovat att vara chaufför. Va även och shoppade med henne i onsdags och fick köpt lite smått och gott. En liten paljettrig sak, ett vanligt svart linne och en liten tröja. Jag vet, det jag borde köpt skulle vara vantar, mössa och en tjocktröja. Men det är så tråkigt så tänker vänta en vecka till tills jag får mina försökringskassepengar. Efter shoppingen drack vi lite vin hemma hos Heidi och kollade SATC. Sen tog vi en promenad till Alex där vi drack lite öl, lagade GOD mat, = fläskfile med bearnaisesås och pasta. Det passade faktiskt med pasta. Skit gott. Kollade på 2 and a half, och sen vandrade vi hem. Vaknade hos Heidi med en jävla ond hals. :/ Måste var natt promenixen och detta kyliga väder. Sen i torsdags så blev det fika hos Emmy, med Jessika och Sofia. Det var trevligt :) Sen blev det massa varm choklad och tycka synd om mig själv med Viktor. Han hade hyrt filmen Milk. Helt okej. Fick även städat mitt rum. Så det var mysfaktor. Längtar jätte mycket till jul nu. Varm choklad varje kväll!
Ser den smaskig ut? Mitt egna recept som jag gärna delar med mig om någon annan vill mysa i höst/vinter mörkret. Oboy och mjölk (som ska vara värmd på spisen), liiiite vispad grädde, hackade marshmallows, och riven marabou mjölkchoklad över. Fett och gott! Marshmallows blir löjligt gott när det smälter i varm choklad!
Hoppas på att se lite Idol ikväll, har inte kollat på nån fredagsfinal än. Hoppas även mamma köper med någon god fredagsmat. Nej, tax måste rastas!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0